Skarb Wyspy Sobieszewskiej

GRA SOBIESZEWO PLAKATY A4-LOGO-NOWYPo rowerowym Maju, Miasto Gdańsk oraz Gdańska Organizacja Turystyczna z przyjemnością prezentują oraz zapraszają do wzięcia udziału w najnowszej plenerowej grze – Skarb Wyspy Sobieszewskiej. Podczas wyzwań jakie na nas czekają będziemy odkrywać uroki Wyspy podążając po śladach i rozwiązując zagadki. Gra to duża moc przygody oraz ciekawa wiedza historyczna. Wykorzystajmy jej walory edukacyjne podczas lekcji oraz zachęcajmy dzieci, młodzież oraz całe rodziny do aktywnego spędzania czasu.

Trzy drużyny szkolne, które zbiorą najwięcej punktów otrzymają nagrodę:

  • szkoła, która zajmie 1 miejsce otrzyma 8 000 zł w bonach do sklepu Sportowego
  • szkoła, która zajmie 2 miejsce otrzyma 5 000 zł w bonach do sklepu Sportowego
  • szkoła, która zajmie 3 miejsce otrzyma 3 000 zł w bonach do sklepu Sportowego

Ponadto 40 bonów o wartości  100 zł rozlosujemy wśród uczestników gry.

Poniżej dokładny opis jak włączyć się do zabawy i do konkursu:

 

Zasady gry i konkursu:

Gra jest darmowa i przeznaczona dla wszystkich. Wystarczy posiadać smartfona z zainstalowaną, bezpłatną aplikacją „Questy VistGdansk”.

Zagadka, jaką należy rozwiązać, nawiązuje do Ludwika Plentego – odkrywcy i podróżnika, któremu już poświęcono jedną interaktywną grę – „Gmerk ukryty w Ratuszu”. Tym razem ruszamy w plener. Odkrywamy piękne zakątki Wyspy Sobieszewskiej i krok po kroku zbliżamy się do rozwiązania zagadki i Skarbu Wyspy. Przy grze można się świetnie bawić, wędrując pomiędzy punktami według wskazówek wyświetlających się na ekranie telefonu. Niektóre zagadki są proste, przy innych trzeba się trochę nagłowić. W razie większych kłopotów zawsze można skorzystać z podpowiedzi, która jednak kosztować będzie utratę kilku punktów.

W grę można grać indywidualnie, lub też przypisać się do jednej z utworzonych drużyn
i zbierać punkty na konto szkoły-drużyny. W tym drugim przypadku wszyscy pracują na ostateczny dorobek punktowy szkoły.

Każda szkoła zarówno publiczna jak i niepubliczna może dobrowolnie wziąć udział w konkursie tworząc drużynę poprzez zgłoszenie szkoły do konkursu za pomocą linka: http://questy.outgo.games/szkoly.qbpage

Szkoły rejestrując się do konkursu akceptują regulamin oraz przepisy dotyczące podatku dochodowego od osób prawnych.

Tworząc drużynę szkoła, udostępnia Uczestnikom swój unikalny kod.

Uczestnik gry będzie zbierać punkty dla siebie, a jeżeli przypisze się do drużyny szkolnej, będzie zbierał punkty zarówno dla siebie jak i dla szkoły. Chcąc zbierać punkty dla szkoły, Uczestnik podaje w aplikacji kod szkoły, który otrzymają Państwo w trakcie rejestracji. Gracze niebędący uczniami szkoły, mogą również zbierać punkty dla szkoły. Im więcej zaangażowanych uczniów, rodziców i nauczycieli, tym więcej punktów dla szkoły.

Polecamy! Wyruszajcie na szlak przygody i przekonajcie się co jest skarbem Wyspy Sobieszewskiej.

Szczegóły i linki do aplikacji na: https://visitgdansk.com/questy

Załączniki
Pobierz plik (Regulamin Konkursu.pdf)Regulamin Konkursu.pdf57 kB
2011 ZKPIG13 - Skarb Wyspy Sobieszewskiej.
Powered by Joomla 1.7 Templates